Често задавани въпроси
Как да направя поръчка?
Как става плащането?
Можете да извършите плащане по най-удобния за Вас начин.
Необходимо е да посетите най-удобния за Вас клон на която и да е банка (или чрез онлайн банкирането си) и да преведете дължимата сума по банковата сметка на Пиксел Дрийм ЕООД .
Банка: Уникредит Булбанк АД
Получател: Пиксел Дрийм ЕООД
IBAN: BG14UNCR70001521705263
BIC: UNCRBGSF
За Ваше улеснение, в пакета документи, който ще подготвим за Вас, включваме и попълнено платежно нареждане.
При този вариант ще Ви изпратим клиентския ни номер, по който можете да внесете в брой сумата на услугата, която сте поръчали.
На тази страница можете да откриете адресите на всички офиси на EasyPay на територията на страната:
Можете да платите и на място в някой от офисите ни – в гр. София или гр. Пловдив.
Вижте адресите ни в страницата за контакт.
Как ще получа документите и какво следва после?
Можете да получите документите по имейл или разпечатани до офис на Еконт Експрес.
Подписвате документите, снимате ги с телефон (или ги сканирате) и ни ги изпращате обратно на имейл info@superfirma.bg
Ние входираме документите в търговския регистър и следим как се движат нещата Ви. Обаждаме Ви се веднага щом вписването е извършено – обикновено отнема 1-2 работни дни.
На кой телефон да се обадя при нужда от съдействие?
Телефон за контакт с нас 0887 034 303 /от 8.30 – 17.30ч./ Дори и да имате най-малката неяснота, обадете ни се – ще помогнем.
Ако не откривате търсената от Вас услуга, или случаят Ви е по-сложен, просто ни се обадете.
Веднага след като получим поръчката, ние ще Ви се обадим, за да уточним всичко.
Поръчка
Максималният срок за регистрация на фирма е 2-работни дни. Този срок започва да тече от момента, в който ни изпратите всичко необходимо.
Крайната цена е една и съща и за двете:
73 лв хонорар + 6лв нотариус + 55лв държавна такса + 10 лв банкова такса = 144 лв общо.
Обикновено изпращаме документите в рамките на 1 час - на имейла Ви, готови за разпечатване.
Първо трябва да разпечатате всички документи, след което да ги подпишете. Един от документите - "Съгласието с образец от подписа" се подписва пред нотариус. После посещавате произволна банка и откривате набирателна сметка. И накрая, трябва да снимате документите (може и с телефон) и да ни ги изпратите на имейл
Всички документи ги подготвяме ние и Ви ги изпращаме. Необходимо е единствено да изберете търсената услуга и да попълните необходимите данни.
За нас
Суперфирма.БГ е онлайн платформа за стартиращия бизнес. Просто попълвате необходимите данни за фирмата си и изпращате поръчката. Всичко се случва с няколко клика. Получавате готови документи и напътствия. Най-хубавото е, че винаги може да ни попитате за нещо по телефона.
Имаме над 3000 регистрирани фирми за повече от 7 години.
Да, с най-голямо удоволствие. Офисът ни се намира в Пловдив. Ако имате предложение просто ни пишете за него на info@superfirma.bg
Единият ни офис е на, бул. „6-ти Септември” №157, ет.1
Другият - в гр. София, бул.“Шипченски проход“ 18
Плащане
Плаща се СЛЕД изготвянето на документите и ПРЕДИ подаването им в Търговския регистър. Можете да платите с банков превод, на каса на EasyPay, по Epay, PayPal, чрез куриерска фирма или на място в офиса ни.
Разбира се, в зависимост от начина, по които сте решили да платите ще получите съответният платежен документ. В случай, че желаете фактура, моля попълнете данните на фирмата при завършване на поръчката.
Може да се откажете от поръчката си и да ви върнем парите, стига да не е твърде късно и да не сме входирали документите Ви.
За фирмите
ЕООД е капиталово дружество. Собственикът на ЕООД е винаги е един, най-често собственикът е и Управител на фирмата си.
ООД може да бъде собственост на двама или повече лица. Те се наричат съдружници в ООД-то. Те могат да бъдат и управители в ООД-то, като представляват фирмата заедно и поотделно.
Седалището на търговецът е населеното място, където ще се намира управлението на дейността му.
Всичко, което е позволено от закона. Напишете ни основните дейности, с които ще се занимавате. Ние ще ги формулираме точно.
Минимумът е 2лв. Повечето от фирмите се регистрират с минимален капитал. Ако желаете може да внесете и по-голям капитал. Важно е да знаете, че след като фирмата е готова, може да изтеглите капитала от набирателната сметка.
Набирателната сметка има една единствена функция. Тя набира учредителния капитал, т.е откривате набирателна сметка само и едниствено, за да внесете примерно 2 лева капитал. След като фирмата е готова тази сметка е добре да се закрие и да си изтеглите капитала.
Не е задължително. Ако нямате служители и плащания от клиенти по банков път, може да минете и без сметка. Ако Ви трябва разплащателна сметка не е задължително да я откриете в същата банка, в която сте открили и набирателната. Може да отидете във всяка банка.
Желателно е. Дори и да не е задължителен резвизит при оформяне на документи, много институции все още го изискват.
Да. Законът изисква всяка фирма да води счетоводство. Дори и в началото да нямате кой знае каква дейност е добре да има към кого да се обръщате за всякакви счетоводни въпроси /данъци, осигуровки, касови апарати, стартиране на дейност, договори, персонал и т.н/